och en Torsdag.

Idag har varit ännu en dag i ordningen där jag gör absolut ingenting i form av skolarbete. Efter snart 2veckor har jag har inte ens börjat med min hemtenta som är om 3veckor. Och än värre blir det när jag inte ens skaffat fram de åtgärdsprogram som jag ska jämnföra. Litteraturen har jag däremot, men jag har inte orkat öppna den än. Nästa vecka kommer bli intressant.

Däremot har vi jag under dagen varit ute på en längre promenad  där det enda egentliga målet var ett universitet där det skulle lämnas tillbaka en bok och lånas en annan. Dagen blir inte intressantare än så tyvärr, men det finns ju iof en uppsjö rosa mammabloggar som innehåller än mindre substans än denna.

Tydligen blir det  lite mer ändå. För jag har tänkt. Det är inte så ofta, men det har hänt idag,  och jag har bestämt mig. Jag vill inte flytta in i en lägenhet med mindre än tre rum. Jag vill ha ett litet rum att sova i, jag vill ha ett rum att titta på tv i, och jag vill ha ett rum där jag kan plugga, läsa och träna. Speciellt träna.

Nu blir det inte mer.


Kommentarer
Postat av: hemlig.. Sss..

Baad update!

2010-04-06 @ 11:56:29
Postat av: Marica

mindre substanslösa mammabloggar för folket, men mer tissan och carro till marica och kelly, tack!

2010-05-11 @ 17:16:46
URL: http://nittiofemkvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0