Snart slut på resan.

04.45 började dagen eftersom en redovisning skulle hållas i Falun denna dag. Nu 14 timmar senare har jag haft 3 timmar lektion, 20min egen redovisning och är ännu inte hemma. Effektivitet goes 1980. Men inte odelat negativt, jag har träffat Sandra för första gången efter 2års pluggande tillsammans, och så har jag åkt tåg med världens bästa Lisa Nilzon´s storebror. Men nu ser jag fram emot att komma hem, känna på sängen och bara sova en timma eller två. Däremot sitter jag på ett tåg mot Linköping utan att för den delen vara påväg dit. Iaf inte kroppsligt, mentalt och själsligt är en annan sak.

Bra är även att min iphone blivit med Olle Ljungström.

Redovisningen gick utmärkt. Jag gick ut hårt som vanligt och mitt helt oförberedda föredrag vart bra. Riktigt bra. Dock så tror jag inte min lärare gillar mig, vi har inte riktigt samma humor. Och så är det ju det där med att jag . sågade henne vid fotknölarna inför kursens ansvarige. Kan vara bristen på humorn, kan vara det. Im thinking 50 - 50 på samma sätt som Viktor Navorski i The terminal.

Resan lider mot sitt slut. Blir en vecka i kylan både själsligt och verkligt. Lite som späkning inför helgens härlighet. Hotell, Caroline, Mona & Anders samt en bror jag med spänning ser fram emot att träffa.

En kaffe och en cigarett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0