2 och en halv man på Stendörren (Nu med bilder på mig också)

Kanske borde jag ha pluggat idag, men vad gör det att man missat det när dagen har varit så där alldeles lagom på alla sätt. Lagom varmt, lagom mysigt, lagom avslappnat men helt fantastiskt vackert. Stendörren är heaven on earth.



Jag fick med mig Sebbe och Vincent på ett litet äventyr. Ja, eller snarare så kom jag med en idé och sen så hängde jag bara på, sneakade åt mig av picknick mat, och mänsklig kärlek. Pedagog som jag är var jag även förutseende nog att ta med en egen kamera åt Vincent. En stöt och vattentålig variant som efter viss oöm behandling nu har vissa blessyrer, men vad är det jämnfört med ett barns glädje? Okej, jag erkänner motvilligt att jag tillslut kände mig manad att låna tillbaka kamerna för att försäkra mig om att få med mig en någorlunda hel apparat hem.

Allt som allt var det en ytterst trevlig dag. Sebbe är en riktigt trevlig "ny" vänskap som det aldrig är tråkigt i närheten av. Härlig blandning av vuxna samtal, dyrga skämt och ren glädje. Även hans offspring är en trevlig bekantskap om än i en trotsålder from hell... Nåväl, Givetvis var det avkomman som vart fokus för fotograferingen, och då kunde resultatet se ut så här.



Som vanligt har jag inte tagit några bilder på mig själv, men får kompletera det hela med bilder från Sebbes kamera.

Här kommer dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0