Vem är du läckra tomat?

Idag är en bra dag, så jag har nog inte så mycket att komma med faktiskt. Thursdays gone, och imorgon ett lättare pass framför datorn med tal om AV-centraler, talsyntes och andra hjälpmedel som jag inte har en aning om min kommun har att tillgå, men som imorgon för ungefär en och en halv timmes tid kommer att finnas tillhanda. Tycker man att allt är bra glider man allt som oftast rakt igenom högskolans nät med väl tilltagna maskor. 183cm går utan problem igenom bara man smörjer det hela lite grann. Så sensmoralen är att inte plugga mer än nödvändigt, och att ta helg redan på Torsdagen. Kan Scania så kan väl jag?

De få planer jag haft för helgen verkar effektivt ta död på sig själva, så jag ser fram emot en lugn och trevlig helg där en fotbollsmatch med tillhörande klagomål på Chips-Anders, Sidleds-Danne och Lasse L troligtvis kommer att få agera huvudnummer. Och där jag senare kommer få äta upp mina negativa ord... Iaf om Lasse L.

Men mest kommer jag att fundera över den där anomalin som springer runt och ställer till oreda i mitt limberska system. Som bygger bo och bränner broar om vartannat. Som man aldrig vet vart man har, men som ständigt dansar runt bland mina endorfiner. Ett yrväder, en hermelin bland katterna, en anomali. Min anomali. Undantaget som är bättre än regeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0