En snabbis en Fredag.

Vid eventuellt agg gentemot stavfel eller brister i meningsbyggnaden ber jag att få hänvisa edera klagosånger till systembolagets kundtjänst. En mening för att helt frånsäga sig allt ansvar. Ett ansvar man så sällan tar på etern överhuvudtaget. Snart är det dags för en promenad bort till godislandet för att åtnjuta en Lars som kommit hem igen. Bildlig musik när den är som bäst. Själv är jag mest nöjd över sällskapet och att få vara en av två favoriter. Jag kommer gå med en egen fröken svår. Eller en hjärter dam. Man vet aldrig riktigt. Hur som så har ett norrsken sällan varit vackrare än när hon ler. När ögonen ler mer än munnen, och tiden står alldeles still. Nu börjar bordet bli dukat och maten ta form. Det blir varken mer eller bättre idag. Trevlig helg mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0